Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drie lagen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Drie lagen

Deed me onmiddelijk aan Rhein van Gursky denken. Zeer knap beeld Djivan!
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik aan het twijfelen ben of ik het bootje had laten staan. Ik vind het hier precies toch iets te klein om een breekpunt te zijn.
    Als ik thuis ben kijk ik nog eens op groter scherm.

Mvg john
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      Drie lagen is een van de zeer mooie compo hoedanigheden,goed dat beginners het ook eens kunnen waarnemen. Fraai werk .
      Ik had dus nog nooit van die 'drie lagen fotografie' gehoord of gelezen......
      Ik zag het gewoon en dacht, dit ziet er niet slecht uit, en maar een foto van genomen dan......dus een toevalstreffers van mijnentwege.
      Groetjes

Comment

Heel mooi, ook hoe de kleuren alledrie bij elkaar passen.
        Groetjes,
        Dominic

Comment

Ik had dus nog nooit van die 'drie lagen fotografie' gehoord of gelezen......
          in een redelijk eenvoudig boekje over O.a. voorname regels en tips in de fotografie kwam ik deze regel ooit tegen. De drie lagen als compositie. Vier kan ook. Maar drie was ideaal, dan had je altijd volgens het boek een treffer. Zelf heb ik ze nog niet gehanteerd maar ik kende ze wel en herkende ze in je foto. Of je het nu toevallig of niet gebruikt maakt niets uit. Je hebt ze gebruikt en weergegeven en dat telt.

Comment

Working...
          X