Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Drie lagen
Collapse
X
-
-
Re: Drie lagen
De meesten (mezelf incl.) zetten nog altijd teveel op een foto.
Op een topfoto moet niet veel staan en vooral lagen doen het goed, hier een bewijs.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Simpel…maar daarom niet minder mooi! En zoals Eddy zegt, misschien willen we allemaal gewoon vaak te veel op de foto. Hier het mooie bewijs dat simpel ook heel mooi kan zijn!
Groetjes
RoelieeNikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Comment
-
-
Minimalistisch en superknap!
Als dit de uitdaging voor de volgende challenge wordt, moet je zeker eens terug naar die locatie.
Djivan : zet hem te koop!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
mooi in beeld gebracht,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtMinimalistisch en superknap!
Als dit de uitdaging voor de volgende challenge wordt, moet je zeker eens terug naar die locatie.
Djivan : zet hem te koop!
Door mijn beperking ben ik niet elke maand in de mogelijkheid op stap te gaan om net die foto vast te gaan leggen die het onderwerp uitmaakt van de challenge.
Je hebt een hele collectie foto's waar er altijd wel eentje bij zit die kan dienen voor de challenge, maar die mag je niet gebruiken wegens niet voldoend aan de datum.
Ik heb ooit een voorstel gedaan, maar dat werd weggelachen, volgens de leiding hier is net die datum een belangrijk onderdeel van de challenge.
Alhoewel iedereen weet dat een datum in een exif wijzigen kinderspel is. Dus als je de datum van je oude foto wijzigt kan je wel met een oude foto deelnemen aan de challenge.....en toch blijven ze vasthouden aan die datum.
Ik kreeg dus lik op stuk van de beheerders, die het hier natuurlijk voor het zeggen hebben, en daarmee is de kous af voor mij.
Groetjes
Comment
Comment