Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geland

Gelukkig hoeven ze niet te landen op deze oude betonnen landingsbaan, maar wel op de naastgelegen gras landingsstrip.
    De betonnen wordt enkel nog gebruikt voor het taxiën, en dat was reeds verschrikkelijk wiebelen.

Groetjes
    Last edited by Guest17; 22 april 2014, 12:07.

Re: Geland

mooi, scherp en hard van kleur

enne....

ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Mooi dit gegeven weergegeven met een juiste compo.
      Tof veelzeggend beeld.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Waar haal je het allemaal uit mooi
        mvg Jako
        Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

jako

Comment

Persoonlijk vind ik de foto niet mooi. Je verhaal verklaart wel waarom het éénmotorig vliegtuigje daar is op dat moment. Het beeld is echter te statisch ondanks de beweging in de propeller De compositie is wat hoekerig en wring, en daar had ik wat meer aandacht aan besteed. Helaas, maar we kunnen niet allemaal hetzelfde zijn in onze beoordeling natuurlijk.
          Last edited by Guest4; 22 april 2014, 16:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
            Persoonlijk vind ik de foto niet mooi. Je verhaal verklaart wel waarom het éénmotorig vliegtuigje daar is op dat moment. Het beeld is echter te statisch ondanks de beweging in de propeller De compositie is wat hoekerig en wring, en daar had ik wat meer aandacht aan besteed. Helaas, maar we kunnen niet allemaal hetzelfde zijn in onze beoordeling natuurlijk.
            Als je zou weten wat zelfs zo'n klein ding kost per minuut, dan denk ik dat je zou begrijpen dat de piloot niet happig zou zijn om op mijn verzoek net na het landen eventjes halt te houden tijdens het taxiën om mij toe te laten een iets betere foto te nemen.
            Ik heb er verschillende, en dit is de beste, maar het geeft niet dat jij hem niet mooi vindt hoor. Ik ben al blij dat ik dit 'vliegveld' vond, en dat ik er juist was toen een vliegtuigje aan het landen was en dat ik er een paar foto's kon van nemen.
            Groetjes

PS Dit antwoord op, is in feite gewoon een schopje omhoog, want het gaat hier wel héééél vlug de laatste tijd.
            Last edited by Guest17; 23 april 2014, 17:23.

Comment

Working...
            X