Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geland
Collapse
X
-
-
-
Re: Geland
Mooi dit gegeven weergegeven met een juiste compo.
Tof veelzeggend beeld.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Persoonlijk vind ik de foto niet mooi. Je verhaal verklaart wel waarom het éénmotorig vliegtuigje daar is op dat moment. Het beeld is echter te statisch ondanks de beweging in de propeller De compositie is wat hoekerig en wring, en daar had ik wat meer aandacht aan besteed. Helaas, maar we kunnen niet allemaal hetzelfde zijn in onze beoordeling natuurlijk.Last edited by Guest4; 22 april 2014, 16:24.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtPersoonlijk vind ik de foto niet mooi. Je verhaal verklaart wel waarom het éénmotorig vliegtuigje daar is op dat moment. Het beeld is echter te statisch ondanks de beweging in de propeller De compositie is wat hoekerig en wring, en daar had ik wat meer aandacht aan besteed. Helaas, maar we kunnen niet allemaal hetzelfde zijn in onze beoordeling natuurlijk.
Ik heb er verschillende, en dit is de beste, maar het geeft niet dat jij hem niet mooi vindt hoor. Ik ben al blij dat ik dit 'vliegveld' vond, en dat ik er juist was toen een vliegtuigje aan het landen was en dat ik er een paar foto's kon van nemen.
Groetjes
PS Dit antwoord op, is in feite gewoon een schopje omhoog, want het gaat hier wel héééél vlug de laatste tijd.Last edited by Guest17; 23 april 2014, 17:23.
Comment
-
Comment