Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oesterdam
Collapse
X
-
-
Re: Oesterdam
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtk heb het idee dat de foto naar recht helt
Dus fixeren op de horizon en perspectief aanpassen van je windmolens ;-)
voor de rest mooie leuke foto met de een leuk lijnspel :-)þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
De eerste helde inderdaad naar rechts Sien, maar je update helt nu lichtjes naar links, zie maar de windturbines.
Ik zou me bij dergelijke foto toch fixeren op de windmolens qua rechtheid, want ik denk niet dat ze die dingen scheef zetten en al zeker geen vier of vijf stuks .
In deze foto is toch nauwelijks iets van vlakke horizon te bespeuren, dus mocht die ietsje scheef staan dan zal het echt niet opvallen, die windturbines daarentegen....
Anders een mooie foto hoor, kleur, compo enz.
Groetjes
Comment
-
mooi. Zag gisteren het zelfde beeld toen ik er over reed, maar vermits ik zelf moet rijden kan ik moeilijk tegelijk fotograferen.
Als je daar 's avonds terug keert kan je een spectaculair beeld maken met de fakkel van een chemiebedrijf in de Antwerpse haven.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtk heb het idee dat de foto naar recht helt
Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk berichtis ook zo... wss is er gefixeerd op de beplanting/heuveltjes of op de rechtheid van de windmolens maar als je een latje legt op het klein beetje horizon dan zie je toch dat hij geen klein beetje schuin staat...
Dus fixeren op de horizon en perspectief aanpassen van je windmolens ;-)
voor de rest mooie leuke foto met de een leuk lijnspel :-)
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtDe eerste helde inderdaad naar rechts Sien, maar je update helt nu lichtjes naar links, zie maar de windturbines.
Ik zou me bij dergelijke foto toch fixeren op de windmolens qua rechtheid, want ik denk niet dat ze die dingen scheef zetten en al zeker geen vier of vijf stuks .
In deze foto is toch nauwelijks iets van vlakke horizon te bespeuren, dus mocht die ietsje scheef staan dan zal het echt niet opvallen, die windturbines daarentegen....
Anders een mooie foto hoor, kleur, compo enz.
Groetjes
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichtmooi. Zag gisteren het zelfde beeld toen ik er over reed, maar vermits ik zelf moet rijden kan ik moeilijk tegelijk fotograferen.
Als je daar 's avonds terug keert kan je een spectaculair beeld maken met de fakkel van een chemiebedrijf in de Antwerpse haven.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtWat is er met die rechtse windmolen gebeurt? Die ziet wel heel erg grijs, en ik rijd er dagelijks over, maar zie dit kleurverschil nooit. Wat is nu de originele?vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Prima foto. Alleen nog even rechtzetten.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtmi is er niets mee gebeurt , ik heb je de originele per pb verstuurd. En zoals je zult zien is er niet veel bewerking gebeurt. Zalig als jij daar elke dag kan rijden
Comment
-
Comment