Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oesterdam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oesterdam

Last edited by bommasien; 14 april 2014, 09:19.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Oesterdam

k heb het idee dat de foto naar recht helt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
      is ook zo... wss is er gefixeerd op de beplanting/heuveltjes of op de rechtheid van de windmolens maar als je een latje legt op het klein beetje horizon dan zie je toch dat hij geen klein beetje schuin staat...
      Dus fixeren op de horizon en perspectief aanpassen van je windmolens ;-)
      voor de rest mooie leuke foto met de een leuk lijnspel :-)
      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

Comment

De eerste helde inderdaad naar rechts Sien, maar je update helt nu lichtjes naar links, zie maar de windturbines.
        Ik zou me bij dergelijke foto toch fixeren op de windmolens qua rechtheid, want ik denk niet dat ze die dingen scheef zetten en al zeker geen vier of vijf stuks .
        In deze foto is toch nauwelijks iets van vlakke horizon te bespeuren, dus mocht die ietsje scheef staan dan zal het echt niet opvallen, die windturbines daarentegen....
        Anders een mooie foto hoor, kleur, compo enz.
        Groetjes

Comment

mooi. Zag gisteren het zelfde beeld toen ik er over reed, maar vermits ik zelf moet rijden kan ik moeilijk tegelijk fotograferen.
          Als je daar 's avonds terug keert kan je een spectaculair beeld maken met de fakkel van een chemiebedrijf in de Antwerpse haven.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
            dank!
            Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
            is ook zo... wss is er gefixeerd op de beplanting/heuveltjes of op de rechtheid van de windmolens maar als je een latje legt op het klein beetje horizon dan zie je toch dat hij geen klein beetje schuin staat...
            Dus fixeren op de horizon en perspectief aanpassen van je windmolens ;-)
            voor de rest mooie leuke foto met de een leuk lijnspel :-)
            dank

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            De eerste helde inderdaad naar rechts Sien, maar je update helt nu lichtjes naar links, zie maar de windturbines.
            Ik zou me bij dergelijke foto toch fixeren op de windmolens qua rechtheid, want ik denk niet dat ze die dingen scheef zetten en al zeker geen vier of vijf stuks .
            In deze foto is toch nauwelijks iets van vlakke horizon te bespeuren, dus mocht die ietsje scheef staan dan zal het echt niet opvallen, die windturbines daarentegen....
            Anders een mooie foto hoor, kleur, compo enz.
            Groetjes
            dank

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
            mooi. Zag gisteren het zelfde beeld toen ik er over reed, maar vermits ik zelf moet rijden kan ik moeilijk tegelijk fotograferen.
            Als je daar 's avonds terug keert kan je een spectaculair beeld maken met de fakkel van een chemiebedrijf in de Antwerpse haven.
            we passeerde elkaan misschien! dank voor de reactie!

Comment

Wat is er met die rechtse windmolen gebeurt? Die ziet wel heel erg grijs, en ik rijd er dagelijks over, maar zie dit kleurverschil nooit. Wat is nu de originele?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                Wat is er met die rechtse windmolen gebeurt? Die ziet wel heel erg grijs, en ik rijd er dagelijks over, maar zie dit kleurverschil nooit. Wat is nu de originele?
                mi is er niets mee gebeurt , ik heb je de originele per pb verstuurd. En zoals je zult zien is er niet veel bewerking gebeurt. Zalig als jij daar elke dag kan rijden

Comment

Prima foto. Alleen nog even rechtzetten.
                  Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                    mi is er niets mee gebeurt , ik heb je de originele per pb verstuurd. En zoals je zult zien is er niet veel bewerking gebeurt. Zalig als jij daar elke dag kan rijden
                    Dank. Zie het al het is de schaduwlijn...

Comment

Sien deze achter de link heeft meer KB en oogt daardoor mooier dan deze die zichtbaar is.
                      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
                      X