Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt, nu zie ik duidelijk dat je de kleuren hebt willen doordrukken, ietjes teveel, vrees ik. Bovendien met je snijwerk wil je die lucht nog eens benadrukken. Niet slecht gezien. Maar alzo benadruk je ook die andere snijwerk nl die van de bomen, al kwamen ze niet uit je hand. In mijn eerste opzicht is je originele versie de beste. Vermoed dat het een steile straat is, want wel kan.
Als je het goed vindt zal ik er vanavond nog eens extra naar kijken. Haal,ik je foto in en bekijk en zoek hoe en wat je er aan kunt verbeteren.
Comment