Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A'pen centraal 4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• A'pen centraal 4

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: A'pen centraal 4

weer een mooie foto met het rode kleuraccent. misschien zou op deze foto een paar mensen (mss langere sluitertijd zodat die wat beweging krijgen) wel leuk zijn.
    wat heb je trouwens gedaan om een leeg station te krijgen? Bommelding? :-)
    Last edited by Stefan_C; 22 maart 2014, 12:39. Reden: no reason

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
      wat heb je trouwens gedaan om een leeg station te krijgen? Bommelding? :-)
      Geduldig wachten.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Het rood is een meerwaarde voor de foto.

mvg

marcel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Raspoet Bekijk bericht
          Het rood is een meerwaarde voor de foto.

mvg

marcel
          Heel zeker !!!
          grt. Ria

Comment

Interessant beeld, waar drukte voelbaar is, de rood werd al besproken en daar sta ik achter, het breekt zelfs eentonigheid van het grijs- zwarte tonen.

Je kunt maar hoeft niet het beeld rustiger maken door nog wat verder te snijden. Bv onderaan het boordje, bovenaan tot juist inderdaad het donkergrijs en rechts kan ook dat groot grijs vlak verdwijnen. Je behoud dan een vierkant waar je een grijs hoekje links bovenaan bewaard, die zou je nadien ook mogen verwijderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
              Interessant beeld, waar drukte voelbaar is, de rood werd al besproken en daar sta ik achter, het breekt zelfs eentonigheid van het grijs- zwarte tonen.

Je kunt maar hoeft niet het beeld rustiger maken door nog wat verder te snijden. Bv onderaan het boordje, bovenaan tot juist inderdaad het donkergrijs en rechts kan ook dat groot grijs vlak verdwijnen. Je behoud dan een vierkant waar je een grijs hoekje links bovenaan bewaard, die zou je nadien ook mogen verwijderen
              Maak eens een voorbeeld, Loeky. Je bent links en rechts door elkaar aan het mengen, mijn gevoel. Heb er aan gedacht de boven en onderkant in te perken, maar dan kwam de leuning bovenaan te dicht tegen het kader en onderaan geeft dit dan toch weer het staan platvorm weer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht

Ben ik ook mee aan het spelen geweest, en dan net het rood nog wat krachtiger maken.

Comment

Working...
                X