Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooi, hoe heet die fotograaf ook alweer die de Belgische blundersfotografeert....? In het fotomuseum van Charleroi hangt deze foto ook...is een veel gefotografeerd huis....maar ook jouw foto is fijn om tezien....is het ook niet het "geboortehuis" van Witse? En waar staat het ook alweer? Ik ben erooit geweest...maarzolang geleden......ben ook al op zoveel plaatsen geweest....
Mooi, hoe heet die fotograaf ook alweer die de Belgische blundersfotografeert....? In het fotomuseum van Charleroi hangt deze foto ook...is een veel gefotografeerd huis....maar ook jouw foto is fijn om tezien....is het ook niet het "geboortehuis" van Witse? En waar staat het ook alweer? Ik ben erooit geweest...maarzolang geleden......ben ook al op zoveel plaatsen geweest....
Beste,
Het huisje is onlangs gebruikt in de film van Witse. Het staat in Kluisbergen.
Ik heb nog niet de kans gezien om naar het fotomuseum van Charleroi te gaan maar ga dat zeker eens doen.
Ik was dus niet geinspireerd door de foto in het museum, fietsend langs de Schelde zag ik het staan en ben daarna met de auto teruggereden omdat ik het afgelegen, zonder buren op het einde van een doodlopende straat prachtig vond.
Mvg
Eric
Comment