iso 100 f16 1/25sec 24mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eenzaam en alleen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Eenzaam en alleen
Mooie kleuren, maar lijkt me niet echt, kan het?
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtMooie kleuren, maar lijkt me niet echt, kan het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtDenk ook dat de kleuren wat extra verzadigd zijn, maar hier stoort me dat helemaal niet, integendeel.
Comment
-
-
Mooi, hoe heet die fotograaf ook alweer die de Belgische blundersfotografeert....? In het fotomuseum van Charleroi hangt deze foto ook...is een veel gefotografeerd huis....maar ook jouw foto is fijn om tezien....is het ook niet het "geboortehuis" van Witse? En waar staat het ook alweer? Ik ben erooit geweest...maarzolang geleden......ben ook al op zoveel plaatsen geweest....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk berichtMooi, hoe heet die fotograaf ook alweer die de Belgische blundersfotografeert....? In het fotomuseum van Charleroi hangt deze foto ook...is een veel gefotografeerd huis....maar ook jouw foto is fijn om tezien....is het ook niet het "geboortehuis" van Witse? En waar staat het ook alweer? Ik ben erooit geweest...maarzolang geleden......ben ook al op zoveel plaatsen geweest....
Beste,
Het huisje is onlangs gebruikt in de film van Witse. Het staat in Kluisbergen.
Ik heb nog niet de kans gezien om naar het fotomuseum van Charleroi te gaan maar ga dat zeker eens doen.
Ik was dus niet geinspireerd door de foto in het museum, fietsend langs de Schelde zag ik het staan en ben daarna met de auto teruggereden omdat ik het afgelegen, zonder buren op het einde van een doodlopende straat prachtig vond.
Mvg
Eric
Comment
-
Prachtig decor, uniek huisje.
Zit zelfs in de trailer van de film Witse.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jako Bekijk berichtIk vind het toch een mooie opname hoor
mvg jako
Mvg.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jako Bekijk berichtIk vind het toch een mooie opname hoor
mvg jako
Comment
-
Bedankt iedereen voor het kijken.
Denk dat ik verder op zoek ga naar zulke plaatjes. Heeft wel iets.
Mvg
Eric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtHier wel het kleurcontrast wat het hem doet in de foto. Het maakt van de eenzaamheid een leuk beeld.
Mvg John
Comment
Comment