Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De tweede heeft mijn duidelijke voorkeur.
Maar wat is er aan de hand met die pilaar? Die lijkt er precies twee keer op te staan, zowat over elkaar geschoven?
Maar wat is er aan de hand met die pilaar? Die lijkt er precies twee keer op te staan, zowat over elkaar geschoven?
Zeer mooie reeks.Dacht eerst dat de laatste overbodig was en der enkel bij zat om te verklaren.
Die paal dubbel = reflectie in de plexiplaat.
De paal die er dubbel opstaat komt idd door de weerspiegeling in de plexiplaat. ik heb er de derde foto heel bewust bij gezet. ik wou van met de eerste een fantasie opwekken, met de tweede verwarring brengen, en de laatst als desillusie.
iedereen dikke merci voor de vele en fijne reacties
Zeer mooie reeks.Dacht eerst dat de laatste overbodig was en der enkel bij zat om te verklaren.
Die paal dubbel = reflectie in de plexiplaat.
De paal die er dubbel opstaat komt idd door de weerspiegeling in de plexiplaat.
ik heb er de derde foto heel bewust bij gezet. ik wou van met de eerste een fantasie opwekken, met de tweede verwarring brengen, en de laatst als desillusie.
iedereen dikke merci voor de vele en fijne reacties
Comment