Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Avondfotografie verhoudt zich tot langere belichtingen en hier niet met f4 werken Jessey, maar minimaal f8 of nog meer diafragmeren Langer belichten en je bekomt een veel realistischer beeld. Nu is hij te donker omdat je met een belichting van 1/100 werkt. Nu weet ik het niet, maar vermoed dat je geen statief hebt gebruikt En dan snap ik de belichtingstijd zeker wel. Maar vergelijk eens met dit, ik kan wel niet vanuit je origineel werken, maar zo zou je 'belichting' er ongeveer kunnen uitzien Als je de link weg wil, je weet me wonen
Nee hoor laat maar staan. Ik had inderdaad geen statief bij me gewoon uit de hand geschoten. Ik zal eens kijken of ik tot een betere of gelijkwaardig resultaat kan bekomen.
Nee hoor laat maar staan. Ik had inderdaad geen statief bij me gewoon uit de hand geschoten. Ik zal eens kijken of ik tot een betere of gelijkwaardig resultaat kan bekomen.
Vriendelijke groet, jessey
Ik zie dat je een D800 hebt gebruikt en dan had je toch ook makkelijk een veel hogere ISO kunnen kiezen dan de nu gekozen ISO 200.
Ik zie dat je een D800 hebt gebruikt en dan had je toch ook makkelijk een veel hogere ISO kunnen kiezen dan de nu gekozen ISO 200.
Ik zie dat je een D800 hebt gebruikt en dan had je toch ook makkelijk een veel hogere ISO kunnen kiezen dan de nu gekozen ISO 200 om zodoende een beter diafragma/sluitertijd te kiezen?
Voor mij mag het de eerste zijn Jessey, met een iets lichter maken van de te donkere delen.
In de update is de hele foto lichter gemaakt en dat doet afbreuk aan de mooie luchtkleur die je had in de eerste.
Mijn gedacht hé .
Groetjes
Voor mij mag het de eerste zijn Jessey, met een iets lichter maken van de te donkere delen.
In de update is de hele foto lichter gemaakt en dat doet afbreuk aan de mooie luchtkleur die je had in de eerste.
Mijn gedacht hé .
Groetjes
Mijn gedachte ook dus wederom achter de tekentafel plaats genomen.
Comment