Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op zich leuk gedaan hoor wat scherte en kleur betreft, maar er zitten wat slordigheden in je portretcompositie. Je achtergond, daar kun je hier en daar wat poetsen. Maar wat belangrijker is bij deze verhouding.. Zet er eentje op een kleine verhoging of laat er eentje bukken, zodat zij samen dezelfde hoogte hebben. Hier maakt het lengtezicht van de personen niets uit, dus totaal ondergeschikt. Deze twee dames zijn nogal hard in contrast ook, wat uiterlijk betreft dan(niet dat ze niet mooi zijn hé!! Begrijp me niet verkeerd) Al bij al niet zo slecht
Op zich leuk gedaan hoor wat scherte en kleur betreft, maar er zitten wat slordigheden in je portretcompositie. Je achtergond, daar kun je hier en daar wat poetsen. Maar wat belangrijker is bij deze verhouding.. Zet er eentje op een kleine verhoging of laat er eentje bukken, zodat zij samen dezelfde hoogte hebben. Hier maakt het lengtezicht van de personen niets uit, dus totaal ondergeschikt. Deze twee dames zijn nogal hard in contrast ook, wat uiterlijk betreft dan(niet dat ze niet mooi zijn hé!! Begrijp me niet verkeerd) Al bij al niet zo slecht
Bedankt voor de info, ga hier in het vervolg zeker rekening mee houden.
Was de eerste keer dat ik iets dergelijk deed en eigenlijk was het de bedoeling om beide dames apart te fotograferen
en de achtergrond: ja ik weet het, maar wist ook niet goed hoe er aan te beginnen dus wou wat reacties afwachten
Comment