Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste foto's

Hallo iedereen,

Ben sinds enkele maanden in het bezit van een Canon 1100D + ES-S 18-55 3.5-5.6 ISII.
    Heb er tot nu toe nog geen foto's mee getrokken maar vandaag ben ik er op uit getrokken langs de Leie.
    Ben een absolute beginner op het vlak van fotografie en wil op dit forum veel leren dus alle feedback is uiteraard welkom.

Op de eerste foto heb ik wat teveel ruis. Achteraf heb ik dan gelezen dat dit door een te hoge ISO waarde is.
    De tweede lijkt er wat meer op.

Groeten,

K
    Last edited by Karim420; 6 maart 2014, 08:01.

Re: Mijn eerste foto's

Welkom , je eerste foto weet ik niet wat je wilde laten zien, maar voor mij geen interessante foto.

Je tweede foto laat al iets zien, maar i, vind niet echt een punt waar hij scherp is. ( denk dat je getracht hebt je scherpte op de middelste moer van het eerste wiel te leggen. ). Volgens mij zie ik daar toch enige bewegingsonscherpte. Ook mogen de schaduwen iets meer zichtbaar worden.

Tip :
    plaats 1 foto , daar ga je veel meer me kunnen leren. Indien je er toch meerdere plaatst laat er dan een spatie tussen, dat kijkt gemakkelijker. Ook je exif gegevens erbij plaatsen voor degene die geen exifviewer hebben of deze bij iedere foto willen openen is leuk.
    En vooral veel blijven oefenen

Mvg John
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Welkom. 2e foto vind ik wel wat, maar je hebt hem omgezet naar de grijswaarden. Nog even verder afwerken, die verdient dat

Comment

@John: Die eerste foto heeft eigenlijk geen inhoud. Al zeg ik het zelf. Eigenlijk het posten niet waard. Wou gewoon eens zien wat anderen er van vonden.
        De tweede foto: 1/40 - f3.5 iso 320

Comment

De tweede foto heeft nog wel iets. De compo is interessant. Jammer van het uitgebeten wit.
          Groetjes,
          Dominic

Comment

ook welkom van mijnentwege,

voor mij mag het ook de tweede foto zijn.
            verder volg ik het commentaar van John

die spatie kan je nog altijd aanpassen hoor

ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
            X