Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Goed scherp in ieder geval, maar ik had ook liever wat meer ruimte gezien, vooral aan de bovenzijde.
Links, rechts en onder vind ik het niet zo erg.
De rood/rosse kleur lijkt me wat overdreven, en lijkt zelfs iets terug te komen in het zwart/blauwe van de vacht, maar het kan goed zijn dat deze soort werkelijk deze kleuren heeft, ik heb ze nog nooit in levende lijve gezien.
Groetjes
Inderdaad, vooral boven wat te krap, maar verder wel mooi scherp en een mooie dof.
Boven de rechterduim zie ik een vlekje, sensor vuil of een retouche?
De kleuren vind ik best ok.
Goed scherp in ieder geval, maar ik had ook liever wat meer ruimte gezien, vooral aan de bovenzijde.
Links, rechts en onder vind ik het niet zo erg.
De rood/rosse kleur lijkt me wat overdreven, en lijkt zelfs iets terug te komen in het zwart/blauwe van de vacht, maar het kan goed zijn dat deze soort werkelijk deze kleuren heeft, ik heb ze nog nooit in levende lijve gezien.
Groetjes
De kleuren zijn zoals ik ze heb laten zien en die zien er natural uit.
Inderdaad, vooral boven wat te krap, maar verder wel mooi scherp en een mooie dof.
Boven de rechterduim zie ik een vlekje, sensor vuil of een retouche?
De kleuren vind ik best ok.
Comment