240 mm F9 1/500 ISO 1000
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lemure [Halfapen]
Collapse
X
-
-
Re: Lemure [Halfapen]
leuk maar veel te krap in het kader.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
Goed scherp in ieder geval, maar ik had ook liever wat meer ruimte gezien, vooral aan de bovenzijde.
Links, rechts en onder vind ik het niet zo erg.
De rood/rosse kleur lijkt me wat overdreven, en lijkt zelfs iets terug te komen in het zwart/blauwe van de vacht, maar het kan goed zijn dat deze soort werkelijk deze kleuren heeft, ik heb ze nog nooit in levende lijve gezien.
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk maar veel te krap in het kader.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door Eric Vannerom Bekijk berichtVolg Bouk, veel te krap
grt,Eric
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtGoed scherp in ieder geval, maar ik had ook liever wat meer ruimte gezien, vooral aan de bovenzijde.
Links, rechts en onder vind ik het niet zo erg.
De rood/rosse kleur lijkt me wat overdreven, en lijkt zelfs iets terug te komen in het zwart/blauwe van de vacht, maar het kan goed zijn dat deze soort werkelijk deze kleuren heeft, ik heb ze nog nooit in levende lijve gezien.
Groetjes
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtInderdaad, vooral boven wat te krap, maar verder wel mooi scherp en een mooie dof.
Boven de rechterduim zie ik een vlekje, sensor vuil of een retouche?
De kleuren vind ik best ok.
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtVoor mij is aan de presentatie niets verkeerd en zoals deze flinke snuiter zijn armen als ontvangst spreidt omarm ik ook deze knappe foto !
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtScherper kan niet meer Tja krap, maar dat ligt zo smaakgevoelig. Ook ik zou hem zo laten, ze voelen niets van de oortjes
Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
Comment
Comment