Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
contrast
Collapse
X
-
-
Re: contrast
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtIk heb er al betere van jou gezien MarcKleurtoon is idd. heel mooi, maar ik twijfel aan de scherpte op het gele
Ik heb wel interesse in een macrolens (Tamron 90mm). Heb je hier ervaring mee?
grtjs MarcPerfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.
Comment
-
Ik heb vroeger de Tamron gehad maar ben uiteindelijk overgestapt naar de Nikon Micro 105mm 2,8 omwille van een naar mijn gevoel betere scherpte.
Ik deel de mening van MG in verband met de scherpte, misschien had je beter een kleiner diafragma gekozen ipv van de relatief korte sluitertijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk berichtIk heb vroeger de Tamron gehad maar ben uiteindelijk overgestapt naar de Nikon Micro 105mm 2,8 omwille van een naar mijn gevoel betere scherpte.
Ik deel de mening van MG in verband met de scherpte, misschien had je beter een kleiner diafragma gekozen ipv van de relatief korte sluitertijd.Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door M... Bekijk berichtBedankt voor je reactie Mark. De foto heb ik vooral genomen voor het kleurcontrast (tegenhanger van de oefening toon op toon). De scherpte kan wel beter maar dan zal ik mij wel beter glas moeten aanschaffen. De huidige Sigma reislens is niet heel scherp. wel kan je de scherpte verbeteren in LR maar beter is het direct scherp op sensor te krijgen.
Ik heb wel interesse in een macrolens (Tamron 90mm). Heb je hier ervaring mee?
grtjs MarcNatuurlijk zijn de originele lenzen van de desbetreffende camera's voor de meesten ook de goede keus, maar er hangt een prijskaartje aan vast
Comment
Comment