Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

drama.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• drama.

Voor deze foto heb ik bewust gekozen voor een dramatische belichting en ook voor een contrastrijk beeld.
    Is het teveel van het goede ?

Re: drama.

mooi en lekker licht...
    omzetting is ook goed voor mij

alleen het linker oog is mij te donker
    mss dat deel een beetje lichter maken...
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

Comment

Belichting is hier inderdaad wel contrastrijk, kan voor mij zeker en vast.
      Maar opletten met de schaduwvorming. Bij de neus bv verdwijnt nu een groot deel van de neus in de schaduw, waardoor je het gevoel krijgt dat er een stuk van de neus gewoon niet is ... Ge
      Het gezicht komt ook wat langgerekt over .... Deels door de schaduw aan de linkerkant, maar wellicht ook deels door de gebruikte lens ?
      Het gezicht een klein tikje naar de lichtbron laten draaien en dan nam je al wat schaduw weg bij de neus en bij de linkerkant ... Of je kon ook van links een reflectieplaatje gezet hebben waardoor de linkerkant een klein beetje zou oplichten, je zou vast en zeker nog schaduw gehad hebben, maar die zou dan iets lichter geweest zjin, waardoor je net een klein beetje meer van de linkerkant kon gezien hebben.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

deka verwoord mooi mijn gedachte omtrent de schaduw aan de rechterkant van de neus.

Comment

Meeste is al geschreven dus val niet graag in herhaling Maar wat mij opvalt is het boem effect van de foto, en dat komt hard over, wat wel jammer is natuurlijk Dus de vierkante uitsnede is voor mij niet geslaagd, ook al vanwege de kijkrichting Respect voor je werk natuurlijk.

Comment

het "boemeffect" vind ik hier juist zo tof.
            die donkere schaduwen, daar hou ik wel van
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Technisch kan ik er niets over vertellen maar ik vind 'm zeker niet slecht, integendeel.
              Groetjes,
              Dominic

Comment

Working...
              X