Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jeugdpuistjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jeugdpuistjes

Oorspronkelijk geplaatst door babysnake Bekijk bericht
    Sorry, ik zag pas nu dat je je voorgaande bericht hebt aangepast, en ik reageerde nog op de onaangepaste versie. omdat ik problemen heb me correct schrijven, en ik mijn woorden goed wil afwegen kan ik soms wat meer tijd in een berichtje steken.

We zijn hier allemaal om bij te leren, hoop ik toch. Ook mijn opmerkingen zijn geplaatst om dat ik van zulk gesprek kan leren.
    Geen probleem, moet ook zelf 3 keer nakijken wat ik zelf schrijf , want dit is heel moeilijk in deze vorm van communicatie omdat je de emotie niet ziet Ben verder ook zeker niet boos, maar zocht naar een oplossing om mijn achtergrond af te scheiden van het onderwerp in deze omstandigheden. Ik had het er beter ook bovenaan kunnen bijschrijven hoe de omstandigheden waren, dus daar heb je volkomen gelijk in hoor Inmiddels wel een bruikbare tip gehad, thankx, dus nergens meer over nadenken en leuke hobby beoefenen verder hoor. Ik post af en toe, soms naar mijn gevoel wat teveel, in beginnershoek, omdat het simpelweg geen perfecte foto's zijn En, ach wat is uiteindelijk een perfecte foto??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      En, ach wat is uiteindelijk een perfecte foto??
      Als de foto is geworden wat de fotograaf voor ogen had.

Comment

Slechte omstandigheden die dag, was buiten op straat, soms in donkere steegjes afgewisseld met een regenbuitje. Daarom gebruik gemaakt van een flitser. De acteurs zijn opgemaakt ivm met de weergave van de 'pest' in deze periode.
        Is dat Guy Vandesande niet op die tweede? Hij heeft er al beter uitgezien .
        Toch denk ik dat je net wel de goede omstandigheden had om zonder flits te werken. Je hebt met 'de pest' een triest onderwerp. Die emotie kan dan versterkt worden door een donker steegje, regen en enkel op het gezicht belicht. Ik weet het niet, het is maar een gedachte want ik was er niet bij natuurlijk.

Comment

Wat kan ik dan verbeteren aan de achtergrond?
          inderdaad 2.8
          maar niet iedereen ziet dat graag.......... ikke wel.....

hetgeen ik tegenwoordig redelijk veel doe: de achtergrond selecteren, daarvan de kleurverzadiging iets verminderen en iets donkerder maken
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Mooie tweede.
            Mvg.

Comment

Working...
            X