Vierkant formaat met minder lege ruimte.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hangertjes + up
Collapse
X
-
Hangertjes + up
Vierkant formaat met minder lege ruimte.
Last edited by marie-anne; 9 februari 2014, 22:13.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.comLabels: Geen
-
-
Re: Hangertjes
Ik denk dat ik in portret stand zou gewerkt hebben hier, te veel lege ruimte links voor mij. Het bokeh trekt wel wat de aandacht van je scherpe trosjes weg.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
-
Ik was er niet zeker van. Vandaar dat ik jullie mening heel erg kan waarderen.
We zetten hier de schaar in hé!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Bof... beter? Nee, naar mijn gevoel niet.
Eentje voor de prullenbakTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
De vierkanten versie kan mij meer bekoren. Hier staan de "hangertjes" er beter op als onderwerp. Bij de eerste versie verschuift de aandacht regelmatig naar de boom in de achtergrond.
grtjs MarcPerfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door M... Bekijk berichtDe vierkanten versie kan mij meer bekoren. Hier staan de "hangertjes" er beter op als onderwerp. Bij de eerste versie verschuift de aandacht regelmatig naar de boom in de achtergrond.
grtjs Marc
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M... Bekijk berichtDe vierkanten versie kan mij meer bekoren. Hier staan de "hangertjes" er beter op als onderwerp. Bij de eerste versie verschuift de aandacht regelmatig naar de boom in de achtergrond.
grtjs Marc
Gr, Daniel.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door babysnake Bekijk berichtUpdate is inderdaad beter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment