.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een ouwe bekende
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: een ouwe bekende
De scherpte ligt opzij in die man zijnen baard,
de zijkant van zijn oog en misschien een stoppeke meer diafragmeren
en of het nu geposeerd zou zijn of niet (ik denk toch geposeerd) de houding lijkt mij wat te strakjes, het beeld mist nu voor mij precies wat spontaneiteitbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDe scherpte ligt opzij in die man zijnen baard,
de zijkant van zijn oog en misschien een stoppeke meer diafragmeren
en of het nu geposeerd zou zijn of niet (ik denk toch geposeerd) de houding lijkt mij wat te strakjes, het beeld mist nu voor mij precies wat spontaneiteit
Met 2,8 heb je niet veel cm DOF en dan moet ze juist liggen, maar dat weet Michel al heel lang.
Voor mij kan het wel een spontane foto zijn.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
merci
ik heb idd al scherpere foto's gemaakt.
Niet geposeerd, hij stond te kijken naar Lightnin' Guy.
En dit weekend (tijdens het bierfestival) heb ik niet allen 2.8 gebruikt, maar zelfs tot 5 gegaan!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht.........
En dit weekend (tijdens het bierfestival) heb ik niet allen 2.8 gebruikt, maar zelfs tot 5 gegaan!!!
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtProficiat, dat deed raar zeker
mvg,
Eddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmet enkele biertjes op, durf je meer, héfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Je achergrond is hier voor het oog wat te onrustigDaarom lijkt de man ook minder scherp. 'Persoonlijk' denk ik, dat als je er meer contrast inbrengt tov de man dat het beeld al heel anders/rustiger kijkt.
Verder zou ik hem wat snijden, onderkant(zakje weg), boven klein stukje en rechts, en de portretverhouding aanhouden. Kijk maar wat je ervan vindtLast edited by Guest4; 6 februari 2014, 22:42.
Comment
Comment