Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn allerlaatste
Collapse
X
-
-
Re: Mijn allerlaatste
mooi!Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Met mijn nieuwe hobby, zou ik daar wel wat kunnen mee doen... Waar ligt dat ding?
Mooie kleuren en compo!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Mooie afsluiter.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtMet mijn nieuwe hobby, zou ik daar wel wat kunnen mee doen... Waar ligt dat ding?
Mooie kleuren en compo!
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtMooie allerlaatste, kleurtjes en licht zitten goed.
Vraagje, wat is sliertje tegen de boot, net boven de boom aan het linkerkader? Een restantje van bewerking?
Misschien had ik het wel beter weggewerkt.
Comment
-
Mooie foto van dit wrak !! Ijzerdraadje was me ook opgevallen, om het af te maken zou ik persoonlijk het wegwerken.
Mvg John
Comment
-
mooi!
idd op het randje van te
maar heb al wel 'ergere' gevallen van te scherp van je gezien
dus
mooi
Comment
-
-
snik.......wat mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Heel mooi en ik heb al weer behoorlijk heimwee naar deze plekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtUw allerlaatste..boot? foto vandaag...dit jaar?
Wel een mooi wrak !Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHeel mooie plaat Djivan maar inderdaad iets te oververscherpt. "Allerlaatste" .... ? Dan is het gedaan ?Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtsnik.......wat mooi.
grt,bouk.
Als je jaren hetzelfde eet, dan begint het wat te vervelen hé
Groetjes en prettige eindejaarsfeesten.
Comment
Comment