Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Verandering van spijs doet eten......
Als je jaren hetzelfde eet, dan begint het wat te vervelen hé
Groetjes en prettige eindejaarsfeesten.
Maar je stopt toch niet met fotografie? Je moet niet alle dagen een foto posten, maar als je er ene wilt laten zien, niet nalaten deze te posten.
Prettige eindejaarsfeesten en misschien tot 2014
Maar je stopt toch niet met fotografie? Je moet niet alle dagen een foto posten, maar als je er ene wilt laten zien, niet nalaten deze te posten.
Prettige eindejaarsfeesten en misschien tot 2014
Van mij ook de beste wensen voor 2014, geniet van wat u wil doen en misschien tot nog eens.
Grt,
Jean-Pierre
Stoppen met fotograferen zeker niet ! Maar ik hou het hier gewoon eventjes voor bekeken. Welke tijdspanne dat 'eventjes' inhoudt weet ik zelf niet.
Ik ben voor het ogenblik in bepaalde zaken en/of mensen te erg gedesillusioneerd/teleurgesteld om hier op BD nog door te gaan.
Terugkomen doe ik zeker, maar ik plak er geen periode op.
Groetjes en dank aan de schrijvers die op deze en vorige foto's reageerden en waar ik soms niet heb bedankt.
Stoppen met fotograferen zeker niet ! Maar ik hou het hier gewoon eventjes voor bekeken. Welke tijdspanne dat 'eventjes' inhoudt weet ik zelf niet.
Ik ben voor het ogenblik in bepaalde zaken en/of mensen te erg gedesillusioneerd/teleurgesteld om hier op BD nog door te gaan.
Terugkomen doe ik zeker, maar ik plak er geen periode op.
Groetjes en dank aan de schrijvers die op deze en vorige foto's reageerden en waar ik soms niet heb bedankt.
Comment