Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cuvée des trolls (retake)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cuvée des trolls (retake)

    Ik de belichting proberen interessanter te maken. Door een papier met wat gaten in, in de vorm van een gezicht, achter het glas en een led lichtje op de schuimkraag.
    Is het iets of toch liever die uit de showcase

  • #2
    Re: cuvée des trolls (retake)

    Ik verkies die uit de showcase. Daar heb je mooie kleurtjes, die hier wat dof overkomen. Ook de rand van het glas is hier een dikke grijze doffe wand, die fijner is in de showcase.
    Het led-lichtje op je schuimkraag vind ik dan in deze foto weer mooier dan in die van de showcase (het schuim oogt witter).

    Kortom, de showcase met de kraag van deze hier.

    groetjes,
    Yoeri

    Comment


    • #3
      Re: cuvée des trolls (retake)

      Over het licht op de kraag was niet tevreden en dat is hier dan toch beter. De helderheid van de andere vind ik ook leuker. Ik probeer maar uit om iets interessanter licht te hebben dan niet zo recht toe recht aan, maar soms is dat toch het beste.

      Comment


      • #4
        Re: cuvée des trolls (retake)

        ik volg Yoeri
        maar het gezichtjeseffect vind ik ook niet slecht hoor.

        Heb al meerdere van je bierfoto's mogen smaken, maar waarom zo weinig plaats onderaan? bij allemaal
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: cuvée des trolls (retake)

          Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          ik volg Yoeri
          maar het gezichtjeseffect vind ik ook niet slecht hoor.

          Heb al meerdere van je bierfoto's mogen smaken, maar waarom zo weinig plaats onderaan? bij allemaal
          Doordat ik een glazen snijplank als ondergrond gebruik is er een lelijke rand van die glasplaat die ik uitbeeld wil houden.

          Comment


          • #6
            Re: cuvée des trolls (retake)

            Het zachte met het scherpe manneke vind ik toch iets hebben.

            Grt,

            Jean-Pierre

            Comment


            • #7
              Re: cuvée des trolls (retake)

              Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
              Doordat ik een glazen snijplank als ondergrond gebruik is er een lelijke rand van die glasplaat die ik uitbeeld wil houden.
              ten eerste:
              glazen snijplanken zijn een marteling voor je messen!!! DOODzonde!!!

              en nu OT: wat indien je je glas iets verder van de voorste rand plaatst?
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: cuvée des trolls (retake)

                Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                ten eerste:
                glazen snijplanken zijn een marteling voor je messen!!! DOODzonde!!!
                het wordt weinig gebruikt om op te snijden.

                Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                en nu OT: wat indien je je glas iets verder van de voorste rand plaatst?
                De flesjes op een rijtje had ik daar niet de plaats voor, bij de glazen probeer ik zo frontaal mogelijk te werken en dan komt die rand al snel in beeld, bij een volgende sessie zal ik er op letten.

                Comment

                Working...
                X