Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik de belichting proberen interessanter te maken. Door een papier met wat gaten in, in de vorm van een gezicht, achter het glas en een led lichtje op de schuimkraag.
Is het iets of toch liever die uit de showcase
Ik verkies die uit de showcase. Daar heb je mooie kleurtjes, die hier wat dof overkomen. Ook de rand van het glas is hier een dikke grijze doffe wand, die fijner is in de showcase.
Het led-lichtje op je schuimkraag vind ik dan in deze foto weer mooier dan in die van de showcase (het schuim oogt witter).
Over het licht op de kraag was niet tevreden en dat is hier dan toch beter. De helderheid van de andere vind ik ook leuker. Ik probeer maar uit om iets interessanter licht te hebben dan niet zo recht toe recht aan, maar soms is dat toch het beste.
en nu OT: wat indien je je glas iets verder van de voorste rand plaatst?
De flesjes op een rijtje had ik daar niet de plaats voor, bij de glazen probeer ik zo frontaal mogelijk te werken en dan komt die rand al snel in beeld, bij een volgende sessie zal ik er op letten.
Comment