Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iemand tips hoe ik de compositie kan verbeteren?
Ik heb betere enkele stappen achteruit gedaan, zodat links de struik er helemaal had opgestaan en rechts het verkeersbord wat meer ruimte had. Maar daar is het helaas te laat voor :-)
Naar de struik zou ik niet zozeer kijken. Je had naar mijn gevoel een betere compositie verkregen daar de weg te laten vertrekken uit de linker onderhoek. (Dit kan ni nog steeds, indien je er onderaan een stukje afdoet.)
Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje
Hi stiffmijster,
bedoel je de witte markering laten starten in de linker onderhoek?
ik zal het eens proberen! Moet ik dan bovenaan ook wat bijcroppen om de horizon op een mooiere lijn te krijgen
ik heb er onderaan, bovenaan en rechts een stuk afgeknipt.
ik vind het inderdaad beter zo, enkele jammer dat ik het verkeersbord verloren ben in het proces.
bedankt stiffmijster
Nu in photoshop de kleuren nog wat bijwerken en de bergen die links in de achtergrond komen kijken er uit shoppen, en dat zal al een mooier resultaat geven tov de originele foto.
Comment