Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Road trip

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Road trip


    Iemand tips hoe ik de compositie kan verbeteren?
    Ik heb betere enkele stappen achteruit gedaan, zodat links de struik er helemaal had opgestaan en rechts het verkeersbord wat meer ruimte had. Maar daar is het helaas te laat voor :-)
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

  • #2
    Re: Road trip

    Naar de struik zou ik niet zozeer kijken. Je had naar mijn gevoel een betere compositie verkregen daar de weg te laten vertrekken uit de linker onderhoek. (Dit kan ni nog steeds, indien je er onderaan een stukje afdoet.)
    Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

    Comment


    • #3
      Re: Road trip

      Hi stiffmijster,
      bedoel je de witte markering laten starten in de linker onderhoek?
      ik zal het eens proberen! Moet ik dan bovenaan ook wat bijcroppen om de horizon op een mooiere lijn te krijgen

      bedankt alvast voor de feedback!
      Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

      Comment


      • #4
        Re: Road trip

        ik heb er onderaan, bovenaan en rechts een stuk afgeknipt.
        ik vind het inderdaad beter zo, enkele jammer dat ik het verkeersbord verloren ben in het proces.
        bedankt stiffmijster



        Nu in photoshop de kleuren nog wat bijwerken en de bergen die links in de achtergrond komen kijken er uit shoppen, en dat zal al een mooier resultaat geven tov de originele foto.
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #5
          Re: Road trip

          ik zie net nog dat het rechts onderaan niet zo mooi is.. in de rechtse onderhoek starten met de witte lijn?
          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

          Comment


          • #6
            Re: Road trip

            Je update vind ik beter, vooral de scherpte en structuur zijn hier precies meer aanwezig.
            Dat het verkeersbord weg is, is voor mij geen verlies.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Road trip

              De bewerkte is vele beter. En het bord mag wegblijven.

              Grt,

              Jean-Pierre

              Comment


              • #8
                Re: Road trip

                en ik vind het jammer dat dat bord weg is
                misschien omdat we zo'n bord hier niet hebben?

                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment

                Working...
                X