Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anno 1215

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Anno 1215

Het kerkje van het verlaten dorp Périllos

Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Re: Anno 1215

je maakt wel fraaie reclame voor jullie streek. Ik denk dat we daar ook maar eens naartoe moeten tijdens de vakantie.

Bij deze vind ik het wel jammer dat hij onderaan wat abrupt is afgesneden: ik mis een voorgrond die je de foto inleidt.
    Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Helaas stond de voorgrond vol met dranghekkens om "schattengraver-toeristen" weg te houden.
      Het dorpje staat helemaal verlaten en wordt geplunderd dat het niet mooi meer is. Jammer!
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
        Helaas stond de voorgrond vol met dranghekkens om "schattengraver-toeristen" weg te houden.
        Het dorpje staat helemaal verlaten en wordt geplunderd dat het niet mooi meer is. Jammer!
        Ik was er zeker van dat er een grondige reden was, maar daardoor is de foto niet af. De rest is wel zeer mooi weergegeven.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Jammer dat je door die plunderaars, onrechtstreeks wel, ons niet alles kunt laten zien.
          Ziet er wel een heel pittoresk dorpje uit, maar wel heel erg afgelegen hé.
          Raar toch, dat van zodra iets verlaten is, vandalen, krakers, graffitispuiters en nog anderen, direct menen dat het van hen is !?
          Wanneer je op Google Earth/Street View kijkt wordt er daar toch precies één en ander gerestaureerd ook ?
          Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
            Ik was er zeker van dat er een grondige reden was, maar daardoor is de foto niet af. De rest is wel zeer mooi weergegeven.
            mvg,
            Eddy
            Idd, had hem beter niet geplaatst. Ik heb er eentje vanaf de andere kant, die beter is. Die komt wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Jammer dat je door die plunderaars, onrechtstreeks wel, ons niet alles kunt laten zien.
            Ziet er wel een heel pittoresk dorpje uit, maar wel heel erg afgelegen hé.
            Raar toch, dat van zodra iets verlaten is, vandalen, krakers, graffitispuiters en nog anderen, direct menen dat het van hen is !?
            Wanneer je op Google Earth/Street View kijkt wordt er daar toch precies één en ander gerestaureerd ook ?
            Groetjes
            Idd Djivan, er zijn enige mensen bezig met de restauratie. Een leefgemeenschap van jonge mensen met een hart!
            Maar mits ze niet de nodige (geld)middelen krijgen, zal het nog lang duren.
            Ik ben er over 12 jaar nog geweest. Er leefden nog mensen in het dorp. En het enige cafeetje dat er was werd opengehouden door een madam uit Roeselare!
            Er is geen water daar en dat weerhoudt iedereen om daar te gaan leven.
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

Comment

jammer
              het zou een heel mooie geweest kunnen zijn
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
              X