Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer lekkere tonic
Afgrijselijke gin :-p
En ik zie niet graag citroen in gin tonic, ik hou meer van een stukje komkommer...
ik zie geen citroen en weet ook niet waarom ik citroen erin zou doen, dit is een Lemoen
Komkommer is idd ook magnifiek in Gin, maar had er al eentje gemaakt voor Aldi met komkommer dus wou deze nu met lemoen
ik zie geen citroen en weet ook niet waarom ik citroen erin zou doen, dit is een Lemoen
Komkommer is idd ook magnifiek in Gin, maar had er al eentje gemaakt voor Aldi met komkommer dus wou deze nu met lemoen
Zo is er een roomsaus met spek/komkommer/dille dat ideaal samengaat met varkenshaasje ;-)
we wijden nu wel ver uit
maar warme komkommer in roomsaus: heel weinig mensen (ook koks!!!) kennen dit niet.
Maar wel heel erg lekker (op voorwaarde dat ie gepocheerd is in kippenbouillon en goed afgekruid is)
OT:
telkenmale wanneer ik hier passeer,
vind ik dit nog altijd een prachtige foto!!
Hoop het binnenkort ook te kunnen
we wijden nu wel ver uit
maar warme komkommer in roomsaus: heel weinig mensen (ook koks!!!) kennen dit niet.
Maar wel heel erg lekker (op voorwaarde dat ie gepocheerd is in kippenbouillon en goed afgekruid is)
OT:
telkenmale wanneer ik hier passeer,
vind ik dit nog altijd een prachtige foto!!
Hoop het binnenkort ook te kunnen
Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.
4 studiolichten gebruikt.
1 hard licht op zwarte achtergrond die lager lag dan onderwerp.
1 snoot om licht te richten op glas en ijblokken en lemoen wat licht te geven.
1 softbox om langs zijkant licht te steken, en dan eentje verder achter het onderwerp die afgeschermd stond met een paneel om het licht te blokken, omdat deze enkel diende om wat veerlicht te hebben die de binnenkant van de flessen oplichten.
voor de 2 softboxen hangde nog eens kalk papier en bubbelfolie om het licht van de softboxen nog difuser te maken.
das net het leuke aan dit, hier bepaal je zelf het licht
tja...pas me(nu) liever aan, aan de natuur.
maar een ieder zijn lol hoor.
vroeger in mijn modellenstudio, was ik langer met licht bezig dan met de shoot zelf.
grt,bouk.
Comment