Canon 550D, 18-55mm. At 40mm, f5, ISO 400, exposure 0.3
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zelfportret. Uw mening...?
Collapse
X
-
-
Re: Zelfportret. Uw mening...?
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtJe mag hier max 1024px langste zijde posten.
Uitermate constructieve feedback moet ik zeggen, waarvoor dank. Was misschien interessanter geweest om gewoon mijn vraag te beantwoorden waarin ik, volgens mij, toch duidelijk stel dat ik weet dat hij te groot is en hem met veel plezier wil aanpassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Divegypsy Bekijk berichtUitermate constructieve feedback moet ik zeggen, waarvoor dank. Was misschien interessanter geweest om gewoon mijn vraag te beantwoorden waarin ik, volgens mij, toch duidelijk stel dat ik weet dat hij te groot is en hem met veel plezier wil aanpassen.
Ken weinig tot niks van portretfotografie, dus kan ik je weinig raad geven......is dus ook geen constructieve feedback zeker......
Zou zeker niet mis staan in het topic 'Nieuw smoelenboek' in het onderdeel Chit chat van dit forum .
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Divad Bekijk berichtMooi zelfportret.
Deze foto verdiend mijnsinziens meer dan 32,7 KB als bestandsgrootte.
Oorspronkelijk geplaatst door Erik3 Bekijk berichtGoed gelukt voor mij. Scherp op de oog, wat niet gemakkelijk is als je alles zelf doet!
En mooie omzetting.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtKan nu niks zeggen over de foto, want ik zie hem nie.
Grt,
Jean-Pierre
Vreemd...
Nu beter?
Comment
-
Ik zie nu pas een zichtbare foto.
Voor dit type portretten kan ik wel waardering opbrengen.
Mijn eerste gedachte is dat zijn blik te hoog is gericht.
Voor mij zou hij 'waterpas' mogen kijken; ik meen dat dit een beter resultaat geeft.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtVoor mij zou hij 'waterpas' mogen kijken; ik meen dat dit een beter resultaat geeft.
In ieder geval bedankt voor jullie mening Heren!
Comment
Comment