Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Uitermate constructieve feedback moet ik zeggen, waarvoor dank. Was misschien interessanter geweest om gewoon mijn vraag te beantwoorden waarin ik, volgens mij, toch duidelijk stel dat ik weet dat hij te groot is en hem met veel plezier wil aanpassen.
Uitermate constructieve feedback moet ik zeggen, waarvoor dank. Was misschien interessanter geweest om gewoon mijn vraag te beantwoorden waarin ik, volgens mij, toch duidelijk stel dat ik weet dat hij te groot is en hem met veel plezier wil aanpassen.
Uitermate lange tenen dat wel......
Ken weinig tot niks van portretfotografie, dus kan ik je weinig raad geven......is dus ook geen constructieve feedback zeker......
Zou zeker niet mis staan in het topic 'Nieuw smoelenboek' in het onderdeel Chit chat van dit forum .
Groetjes
Ik zou zeggen de grootte aanpassen en dan opslaan als een nieuwe file(zo behoudt u de originele) en dan de aangepaste uploaden naar een topic. Goed genoeg als antwoord?
Voor dit type portretten kan ik wel waardering opbrengen.
Mijn eerste gedachte is dat zijn blik te hoog is gericht.
Voor mij zou hij 'waterpas' mogen kijken; ik meen dat dit een beter resultaat geeft.
Comment