Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ola, hier zat meer in denk ik. Spijtig van het dichtgelopen zwart boven en overbelichte ramen.
Kon je niet centraal gaan staan Sien? Misschien ga ik iets dom zeggen maar had hier geen HDR gemogen?
Tof beeld van te maken.
Ola, hier zat meer in denk ik. Spijtig van het dichtgelopen zwart boven en overbelichte ramen.
Kon je niet centraal gaan staan Sien? Misschien ga ik iets dom zeggen maar had hier geen HDR gemogen?
Tof beeld van te maken.
Ik heb hier bewust geen hdr van gemaakt,wegens het effect dat het zo gaf. Het is geen dichtgelopen zwart , bovenaan het gat zat een plank , de gluuropening zat idd niet centraal.Dank voor uw reactie!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
poging ondernomen, adh van tips krijgen de beelden toch een ander (beter)karakter,'k blijf hier bijleren! DANK!
tis niet meer te volgen hoor Sien.
mijn comment bv slaat nu niet meer op de tweede opname, omdat niemand nu nog weet wat de tweede opname was..?
grt,bouk.
de eerste foto is me wat klein, maar die leek mij wel interessant!
de update's zijn minder goed omdat er teveel digitaal gepusht is...
wat ook normaal is omdat uw shot niet bedoeld was voor die beelden...
Ik zou het hier gewoon bij de eerste (update 1) gehouden hebben, en daar alleen die rechterbovenhoek iets donkerder maken (gewoon omdat het daar wat lichter is dan overal elders boven).
Niks meer en niks minder. Maar wie ben ik......zoveel mensen, zoveel ideeën zeker .
PS Wat ik wel niet begrijp, hoe je het geflikt hebt bij update 1 om de linkerraam opening zoveel beter te krijgen ???? Positief bedoelt hé !
Is het gewoon een andere foto, want de uitsnede is ook iets anders en de streep zonlicht links is weg....., of ben je terug vertrokken van de originele ?
Comment