Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Binnengluren (2)
Collapse
X
-
-
Re: Binnengluren (2)
Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk berichtOei…
scherpte en witbalans probleemke?
Oorspronkelijk geplaatst door whoopy Bekijk berichtIk vind 'm mooi maar ik zou scherpgesteld hebben in de diepte zodat de voorgrond wat onscherp is (maar wie ben ik hé ?).vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
ook voor mijn smaak mocht ie donkerder zijn.
Misschien toch ook iets meer ruimte rondom nemen, wanneer je de foto neemt,
wanneer je dan rechttrekt verlies je niets.
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht... Ik,was wel vergeten naverscherpen....
Comment
-
-
Ik word er een beetje onrustig van Sien. Maar smaken kunnen verschillen héTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
leuk shot Sien en een uitdaging voor de schilder.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk berichtHet naverscherpen is goed gedaan, het donkere mag wel iets minder donker voor mij.Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtook voor mijn smaak mocht ie donkerder zijn.
Misschien toch ook iets meer ruimte rondom nemen, wanneer je de foto neemt,
wanneer je dan rechttrekt verlies je niets.
werkte jij niet met een blaadje naast je pc?Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtIk word er een beetje onrustig van Sien. Maar smaken kunnen verschillen héOorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk shot Sien en een uitdaging voor de schilder.
grt,bouk.Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk berichtIk kan 'm toch ook wel apprecieren.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment