Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dodengang+++
Collapse
X
-
-
Re: Dodengang+++
tot nu toe de beste voor mij Sien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichttot nu toe de beste voor mij Sien.
grt,bouk.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtIk zou rechts een strookje weghalen zodat de randen gelijke breedte hebben.
Dan is hij voor mij afOorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtZeer mooi weergegeven.
Grt,
Jean-Pierrevriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtupdate nav Jessey en Loeky's terechte opmerkingen
Vriendelijke groet, jessey
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtupdate nav Jessey en Loeky's terechte opmerkingen
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
knap beeld, Sien !Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Mooie opname Sien,tof,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtNu is hij af
Vriendelijke groet, jesseyOorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk berichtVolledig akkoord.Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtEn mooi gedaan.
Groetjes
MarcOorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk berichtik vond de eerste de beste. Ik denk mede door het zwart wit effect.Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtknap beeld, Sien !Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtMooie opname Sien,tof,grts,Jozefvriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment