Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie straatfotografie. Een knaller voor mij .
Het leven zoals het is zou ook een goede titel geweest zijn.
Het is namelijk iets dat reeds eeuwen bestaat, en nog eeuwen zal verder bestaan......
Er zijn er die aan de rand van de maatschappij terecht gekomen zijn door omstandigheden, maar er zijn er ook die er echt voor kiezen, en je kan niet van hun gelaat aflezen tot welke categorie ze behoren. Maar dat is een maatschappelijk debat dat hier niet thuis hoort.
Groetjes
Om even bij stil te staan.
Mooi gezien, maar langs de andere kant ook een ietwat " gewaagdere " straatopname.
deka
Misschien wel gewaagd maar het is realiteit waar we dagelijks mee geconfronteerd worden, spijtig genoeg !
Ook niet vergeten dat veel van deze bedelarij georganiseerd is !!!
Misschien wel gewaagd maar het is realiteit waar we dagelijks mee geconfronteerd worden, spijtig genoeg !
Ook niet vergeten dat veel van deze bedelarij georganiseerd is !!!
Pixxel,
Inderdaad, harde realiteit, maar als ik zelf zo'n beeld zie op een tocht, zal ik het niet altijd maken ... ik heb toch altijd een beetje eerlijke schroom tegenover die bedelaars .... En je kan het niet altijd weten als het nu echt is of georganiseerd. Nu ja, dat is straatfotografie.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment