Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De schaduw lijn op de rechtse toren klopt niet meer
Daar is een hap uit..
Wel goed gedaan, vind alleen dat eerste foto er wel niet "oud" uit ziet, maar staat eerder in gewone sepia kleuren.
Kan enkel de voorgangers volgen. Op deze plaats staan teveel 'hedendaagse' zaken die je allemaal moet wegclonen om een 'Oud Brugge' foto te maken (niet van de kaas hé ). Ik denk dat er veel betere plaatsen zijn in Brugge om het oude vast te leggen.
Groetjes
3.1.5 Fotohoek: Update’s
Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
grt,bouk.
3.1.5 Fotohoek: Update’s
Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
grt,bouk.
Niet de meest simpele opdracht hoor.
Ik heb dat ook geprobeerd met mijn schaapjesfoto. Veel werk aan gehad.
Toch vind ik dit plekje de moeite waard om verder uit te werken!
Comment