Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hier moet ik nog een paar keer komen kijken, deze heeft mi potentieel
het perspectief vind ik niet erg omdat het oog naar andere dingen getrokken wordt, het is ook geen architectuurfoto
Ik volg Wilfried, het heeft potentieel.
Mijn ogen stuiteren een beetje van het koppeltje naar de bus en koets op de achtergrond en terug.
Het koppeltje lijkt mij hier het onderwerp te zijn en die had ik dan liever op een sterk punt gezien.
De achtergrond trekt ook aandacht en daar wil ik dan weer meer van het linkerkader zien.
Moeilijke foto met potentieel
wat als je cropt to vlak achter de vrachtwagen, dan lijkt het geboiuw niet te stoppen in de foto? 't is maar een gedacht...
ik nhodu wel van die bewegende mensen in de foto, geeft een tof gevoel van beweging.
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Vind deze een moeilijke ... Waar is het je hier juist om te doen ? Het gebouw, het koppeltje ...
Vind de dynamiek van het koppeltje in het geheel inderdaad ook wel goed, maar zou dan misschien een heel stuk minder van het gebouw opgenomen hebben, zodat de nadruk meer
op het koppeltje kwam te liggen. De lucht, ja, die krijg je niet altijd cadeau .... Soms is het kiezen of delen en moet je je tevreden zijn met wat er was.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Als het koppeltje je onderwerp was zie ik wel uitsnedes waarbij ze op één derde li-onder zouden kunnen komen en waarbij het karakter van het
gebouw bewaard blijft. Maar doordat het koppeltje zodanig centraal staat zou dit geen goede crop worden omdat je er teveel moet afhalen.
Als het u een troost mag wezen...we ploegen allemaal verder
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment