Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap koppeldansje dat ze hier vertonen, maar natuurlijk heel mooi vastgelegd.
Ik kreeg van iemand de opmerking bij mijn waterjuffer dat er een glanzend plekje op het kopje was, en ik zie hier precies hetzelfde bij allebei.
Bij die van mij heb ik niet geflitst, werd hier wel geflitst ? Of kan dit door de zon die weerkaatst op dit gladde deel van het kopje ?
Groetjes
Knap koppeldansje dat ze hier vertonen, maar natuurlijk heel mooi vastgelegd.
Ik kreeg van iemand de opmerking bij mijn waterjuffer dat er een glanzend plekje op het kopje was, en ik zie hier precies hetzelfde bij allebei.
Bij die van mij heb ik niet geflitst, werd hier wel geflitst ? Of kan dit door de zon die weerkaatst op dit gladde deel van het kopje ?
Groetjes
Het zal zeker niet door het flitsen komen,want ik flits nooit.
Of het door het zonlicht komt weet ik niet zeker.
Deze foto is wel in zonlicht vastgelegd,normaal maak mijn macro,s bij bewolkt weer.
Bij deze foto was dat moeilijk zoveel kans krijg je niet om zo een foto te maken.
Grt
Theike
Comment