Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb even moeten Googelen. Geloofde mijn ogen niet. Ik wist niet dat dit bestond!
Goed weergegeven dit hotelletje!
Dit soort van initiatieven moeten de geteisterde bijen beschermen en de biodiversiteit in de omgeving verhogen.
In deze gangen leggen de bijen hun eitjes die vervolgens rond mei uitkomen.
Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro
Mooie weergave van dit 'hotel', knappe kleuren, dito scherpte?
PS Ik heb reeds zo'n viertal insectenhotels gemaakt, voor mij en voor familie, maar hier zie ik toch dat de maker nagelaten heeft om een deel van de bamboestokjes uit te boren. Daar hebben de bijtjes niks aan hé . Maar zo te zien is het overgrote deel wel uitgeboord. Die stokjes komen na verloop van tijd wat los te zitten en 'iemand' (jij toch niet ?)zal er enkele nieuwe tussengepropt hebben en vergeten zijn van ze uit te boren zeker ?
tof!!! vraag me af of dit in bw ook niet iets heeft, dan focus je alleen op de vormen...
gr,
steve
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment