Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Regenweer, of weer regen, ......dus thuiswerk.
Ik vind het erg veel zwarte voorgrond, daar mag voor mij de helft van weg.
De kleurtjes schieten er wel uit oopk op die zwarte achtergrond, ik vind het nadeel dan wel dat zoiets dan dikwijls hard overkomt wat hier nu het geval is, ik zag liever iets zachters
Re: Regenweer, of weer regen, ......dus thuiswerk.
Persoonlijk zou ik toch nog wat " haarlicht " van uit de achtergrond laten komen. Nu komen de stenen net niet los van de donkere achtergrond aan de linkerkant.
Maar da's een persoonlijke invulling.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Persoonlijk zou ik toch nog wat " haarlicht " van uit de achtergrond laten komen. Nu komen de stenen net niet los van de donkere achtergrond aan de linkerkant.
Maar da's een persoonlijke invulling.
deka
" Haarlicht " bijna onmogelijk zou ik denken. Is een opname op een kookplaat. Maar alle tips zijn welkom.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
" Haarlicht " bijna onmogelijk zou ik denken. Is een opname op een kookplaat. Maar alle tips zijn welkom.
Heylo,
Haarlicht zou misschien kunnen via een klein extra lampje bv bureaulampje of spotje of zoiets ... Ik weet natuurlijk niet wat je omstandigheden zijn waarin je kan werken, als je achter je opstelling nog veel ruimte en plaats hebt.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Heylo,
Haarlicht zou misschien kunnen via een klein extra lampje bv bureaulampje of spotje of zoiets ... Ik weet natuurlijk niet wat je omstandigheden zijn waarin je kan werken, als je achter je opstelling nog veel ruimte en plaats hebt.
groeten,
deka
Veel ruimte had of heb ik niet. Is dus zoals gezegd een keramische kookplaat met pal er achter de wit betegelde muur. Deze heb ik afgeschermd door er een zwart vel papier voor te zetten om de reflectie van die steentjes te doen verdwijnen.
Toch bedankt voor het meedenken en suggestie.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment