Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Afgrijselijk ......... je mag er niet aan denken dat daar mensen hebben moeten "leven" !
mee eens maar, zo beroert ziet het er daar nou ook weer niet uit.
bedden, tafels en stoelen en zelfs een kachel en een lamp.
het kon veeel erger hoor, al was het dan wel met dezelfde vreselijke afloop.
grt,bouk
Afgrijselijk ......... je mag er niet aan denken dat daar mensen hebben moeten "leven" !
Mooi vastgelegd.
Over-leven, om een vb te geven, Er was daar een belgisch bewaker (boxer), die, wanneer hij wilde trainen, een gevangene liet komen en die zonder blozen dood sloeg of zo goed als.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mooie foto 'ondanks' het feit dat je voor deze kleur verkoos.
Ik denk dat de blauwbeschilderde ruitjes voor dat 'gezellig' verantwoordelijk zijn.
Al kan je het niet echt vergelijken, want wij kwamen na een jaar terug naar huis, maar het doet me fel denken aan mijn verblijf als soldaatje bij het Belgische leger in Duitsland. Ik verklaar mij nader, wij sliepen ook in stapelbedden boven elkaar, we hadden ook houten tafels en bankjes, er stond ook een kolenkachel in het midden van de kamer, er hing ook één lamp in het midden van kamer.......
Het was een klein munitiedepot in een bos, waar we met 45 man lagen, vandaar waarschijnlijk de primitieve toestanden (ze zijn toch maar met 45), maar zoals gezegd na een jaar waren we er van af.
Comment