Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weidebeekjuffer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Weidebeekjuffer

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ja Kurt (Kurrrt), wie wind zaait zal storm oogsten........
    Soms denk je beter 10 keer na of herlees je het beter 10 keer eer je iets plaatst.
    Maar ik bezondig me ook soms aan wat impulsief zijn.
    Je krabbelt nu terug door te schrijven dat het niet de bedoeling was om TS te treffen...... maar over welke foto had je het ???
    Ik zie dit eerder als 'op iemand zijn hoofd k.kken en achteraf wat gaan opkuisen'...... Maar het siert je toch enigszins dat je het komt opkuisen.
    Groetjes

Als je alles leest zie je dat ik niet terugkrabbel maar uitvoeriger uitleg en herhaal wat ik van begin af aan zei. (En inderdaad wat meer moeite doe om negativiteit te vermijden).
    Dan zou je ook weten dat het over de HoF-nominatie van deze foto gaat en niet over de foto of TS zelf.

Dus nu bezondig je jezelf aan het impulsief schrijven alvorens de hele historie te kennen

Maar je hebt gelijk, storm is snel geoogst en het was nooit mijn intentie om hem te zaaien ten koste van TS. Dus de uitlating 'iemand op zijn hoofd k*kken' vind ik niet echt passen in dit geval.
    Maar geen probleem, ik snap sommige reacties wel en verwijt niemand iets.

Als het voor THeike in orde is mag heel deze historie begraven worden.
    Ik heb mijn visie en standpunt over het gezegde en ik heb ondertussen wel voldoende verduidelijkt dat dit geen persoonlijke aanval is.
    I rest my case bij deze en wens jullie nog veel plezier met de hobby en een pak fijne foto's waarover iedereen zijn eigen gedacht mag hebben.
    Ik zal in elk geval mijn gedacht niet snel meer neerschrijven op een kritische manier om te vermijden dat iemand zich er persoonlijk gaat door slecht voelen.

Grtz,
    Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
      Hey Theike,

Tot een wegnemen van motivatie mag dit ook niet leiden hé.
      Het getypte woord zal altijd nadelen hebben tov face to face te praten. Maar dat is nu eenmaal onmogelijk op een forum.

Zelf heb ik een vrij dik vel en bekijk ik mijn eigen werk ook met de nodige objectiviteit.
      Maar nogmaals: ik viel de foto of auteur op zich niet aan, maar wel de HoF nominatie van het beeld.
      Sorry dat ik u hierbij persoonlijk getroffen heb. Was echt niet de bedoeling en laat er u zeker niet door demotiveren.
      Indien de getoonde beeldkwaliteit qua overall scherpte beter had geweest had ik waarschijnlijk gewoon even gezucht vanwege het vaak terugkeren van steeds dezelfde soort foto's in de Hof. Nu heb ik er toch op gereageerd en lijkt het of ik net uw foto eruit gepikt heb.

Het heeft zeker niks te maken met uit welk subforum de foto komt. Integendeel zelfs. Ik ben blij dat beelden opgemerkt worden in subfora waar weinig bvb reactie gegeven wordt en die zo toch voor een ruimer publiek zichtbaar worden.

En ik ben ook maar een amateurke hoor Een reden te meer om wat te relativeren wat er soms gezegd wordt denk ik dan.

Ik ga het hierbij laten voordat uw topic totaal op een HoF discussie lijkt.
      Nogmaals: compo en beeld van deze juffer vind ik zelf dik ok. Indien de scherptekwaliteit door het uploaden door de host moest komen zal het origineel zeker wel goed zijn.
      Helaas kan je maar beoordelen wat je te zien krijgt natuurlijk.

Ik heb zoals gezegd van u al mooi materiaal gezien dus blijven posten zou ik zeggen (ongeacht wat gasten zoals ik wel eens zeggen )
      Hoop dat hiermee alle negativiteit wat weggenomen is.

Grtz,
      Kurt
      Zand erover voor mij is het in orde.
      Ik kan veel kritiek verdragen maar dit was er voor mij over.
      Grt
      Theike
      Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

Comment

Proficiat Theike !
        Mvg.

Comment

Proficiat !
          - Photography made me look at things differently -

Comment

oei,
            ik zie dat ik je vergeten heb te proficiateren.

Ik denk ook ergens dat het 'beter' zou zijn om een HOF te kiezen uit elk subforum
            maar dan heb je ook weer de mogelijkheid
            dat er mensen
            (en dit is zéker bedoeld zonder 1 iemand te viseren ofzo)
            zijn die zich zouden 'verlagen' tot de Beginnershoek'

maar ik besef dat deze discussie al vele meerdere malen gevoerd is gewezen worden.... oid

maar
            nog altijd sjappoo voor je fottoo, ik kan da nie...!
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
              oei,
              ik zie dat ik je vergeten heb te proficiateren.

Ik denk ook ergens dat het 'beter' zou zijn om een HOF te kiezen uit elk subforum
              maar dan heb je ook weer de mogelijkheid
              dat er mensen
              (en dit is zéker bedoeld zonder 1 iemand te viseren ofzo)
              zijn die zich zouden 'verlagen' tot de Beginnershoek'

maar ik besef dat deze discussie al vele meerdere malen gevoerd is gewezen worden.... oid

maar
              nog altijd sjappoo voor je fottoo, ik kan da nie...!
              Ik denk dat dit niet op te lossen is.
              ik wil alle proficiatwensers bedanken
              Grt
              Theike
              Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

Comment

Proficiat met je HOF
                Sony SLT-A65V met macro lens Sigma 105 mm 1:2.8

Comment

Dikke proficiat met je HoF Theo
                  Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Working...
                  X