Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Dungeons & Dragons meet their True Master...
Ik weet het, het is ongelooflijk lastig om zonder statief een haarscherpe foto van zo'n tafereel te trekken...
Eerstvolgende aankoop.
Ook, dit was met live view getrokken, werkte wat beter op de rand van de tafel, en de camera op een kersenpitkussen vastgezet. Dan met de 2-secondentimer foto genomen. Zijn er nog dingen die ik kan doen om mijn fotos scherper te krijgen?
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercyBekijk bericht
Nog iemand ideetjes over de onscherpte hier?
Bedankt alvast voor de hulp!
IZ.
Nou zeg, dat is een brei van letters met die Exif-vermelding.
Probeer nog eens met één scherpstelpunt op het belangrijkste onderdeel van de voorstelling.
Ja, vond ik ook... de EXIF kan je bij sommige mensen hier mooi uitlezen met een EXIF viewer, maar mijn foto's geven weinig prijs zie ik... waar zetten jullie meestal de foto's online eo/of hoe zorg ik ervoor dat mijn EXIF info duidelijk te vinden is?
Foto ga ik in het weekend nog eens proberen terug te maken!
Comment