Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto's met voorkeur voor de tweede. Vind dat deze een mooie belichting en kleuren heeft. Geeft ook goed de sfeer weer die daar heerst.
Spijtig dat ze hare boekweit pannenkoek niet heeft opstaan, kan die geur tot hier ruiken.
Mooie foto's met voorkeur voor de tweede. Vind dat deze een mooie belichting en kleuren heeft. Geeft ook goed de sfeer weer die daar heerst.
Voorkeur voor de zwart/wit : hier zit het licht ook prima :P
Maar misschien deze nog wat meer naar "die tijd" brengen door wat korrel en vignettering oid?
Ik vind haar bril wat afbreuk doen aan de geloofwaardigheid van het plaatje.
Misschien dat het aan mijn scherm ligt, maar in de Z/W versie vind ik de muren wel mooi maar het model heel raar belicht.
Eddy: is dit met het "in-camera" vierkante formaat?
23 mm. leent zich op één of andere manier alleszins heel goed voor vierkante formaten. (ik heb zelf die ervaring ook met mijn smc 21 mm. ltd)
Voor mij mag de witbalans wat meer rekening houden met haar tanden (kleurenversie).
Ik heb hier getracht van de sfeer weer te geven zoals ik ze zag en voelde maar de tanden zijn idd. niet gebruikt om de witbalans in te stellen. Smaak zeker.
Oorspronkelijk geplaatst door CameraobschuuraBekijk bericht
Ik vind haar bril wat afbreuk doen aan de geloofwaardigheid van het plaatje.
Misschien dat het aan mijn scherm ligt, maar in de Z/W versie vind ik de muren wel mooi maar het model heel raar belicht.
De bril heeft dat meisje nodig en een foto van dit tijdperk is zelfs niet geloofwaardig. Je hebt dus gelijk, dit is Bokrijk 2013.
Wat bedoel je met het model raar belicht? Zoals ik boven heb vermeld is er een invulflitsje gebruikt.
Bedankt voor deze reacties.
mvg,
Eddy
Comment