Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volgens mij is hij gespiegeld. In de zomer komen zulke onweders nooit uit het noorden, toch niet aan de Belgische kust (maar ik kan mis zijn ook hé).
Nee hij is niet gespiegeld, maar je hebt wel gelijk. Deze bui was al voorbijgekomen, maar ja die titels hé...
Ik had de foto beter de titel gegeven "Een bui boven De Haan"
ojee, heb je hem op je kop gekregen ? Ik heb het eens voorgehad. Bleef maar gefascineerd kijken naar opkomende wolken en maar trekken. Toen barste ie los. En dan maar lopen. Ik kon nog niet al te nat ergens schuilen maar voor oudere mensen was het te laat. Druipnat en met boosgezicht kwamen ze me voorbij.
Imposant geheel en mooi vastgelegd.
Hoop dat je nog tijd genoeg had om droog weg te geraken.
Groetjes
Marc
Yep ben droog gebleven, maar het scheelde echt niet veel.
Straks post ik een up, deze bevat een sensorvlek.
Blij dat er nog niemand het gemerkt heeft.
Bedankt al voor jullie fijne reacties.
Groetjes.
Uw sensorvlek is zodanig storend...dat ik plat op mijne buik ze nog niet terugvind
Blijkbaar genoeg andere mooie dingen in de foto die alle aandacht er van weg leiden.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Uw sensorvlek is zodanig storend...dat ik plat op mijne buik ze nog niet terugvind
Blijkbaar genoeg andere mooie dingen in de foto die alle aandacht er van weg leiden.
Groetjes
Marc
Hahaha Marc, je moet niet plat op uw buik liggen hoor om de vlek te zien.
Ze zit in de wolken, daar waar het zeewater op het strand komt in de verte. Erboven zie je een klein wit wolkje, daar aan de rechterkant (iets ernaast) zal je ze vinden. Allee hoop ik toch...
Mss heeft er iemand anders ze ook al gezien ?
Bedankt ook nog voor de bijkomende reacties.
Mvg.
Vosse, zelfs met uitleg vind ik de sensorvlek niet. Ik heb een dergelijke bui voor het eerst zien hangen boven Vlissingen.
De moeite waard om te fotograferen. Meestal heb je dan ook heel mooi licht op dat moment en moet je dit benutten.
Knap
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment