Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De tweede is eigenlijk een totaal andere versie, meer kleur, mist...
Het zweven is inderdaad een pak beter :-), over versie 2 moet ik toch eens nadenken.
Ik ben niet voor die rokerige sfeer te vinden Loeky, dat is geen mist. De eerst vond ik al best en nu met die schaduw op de grond komt ie heel realistisch over, proficiat. De tweede persoon tegen de rolluik kan het doen zonder schaduw mijn inziens. Het wordt een boeiend en vooral spannend beeld !
Update uitgevoerd, geen mist, eentje waar ventje tegen rolluik met en eentje zonder schaduw. Ik ben even op straat gaan kijken om te weten hoe het met zo'n schaduwbeeld zat. Het was klein en verwrongen. Heb het daarom ook zo geprobeerd.
Ik hoor wel de meningen.
Mijn dank aan allen die me geholpen hebben. Ook dank voor diegenen die kwamen kijken
Comment