Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat de voorgrond te druk is, daar ga ik mee akkoord, onderaan zou ik ook een stuk croppen. De boom stoort mij niet, ik hou wel van de wilde bloemen en planten. De lucht vertoont mooie pastel kleuren.
Door te knippen maakt men andere voorstellingen, dat kan maar de fotograaf heeft voor deze presentatie gekozen normaal gezien met een eigen inzicht en deze wil ik verdedigen. Het zonnetje met zijn typische sferen is bekend en zeker de laatste tijd bij Eddy.
De drukke voorgrond maakt de foto inderdaad wat zwaar.
Maarreh ... 23 mm. ...: is dit 'em, Eddy?
Ja Yves, dit is gefotografeerd met de Fujifilm X100s. 23mm.
Ik wou dit toestel ook eens testen in landschapsfotografie en ook daar beantwoordt het aan mijn verwachtingen. Deze foto is ook genomen met de X100s maar ik zal hem vooral gebruiken voor straatfotografie.
mvg,
Eddy
Ja Yves, dit is gefotografeerd met de Fujifilm X100s. 23mm.
Ik wou dit toestel ook eens testen in landschapsfotografie en ook daar beantwoordt het aan mijn verwachtingen. Deze foto is ook genomen met de X100s maar ik zal hem vooral gebruiken voor straatfotografie.
mvg,
Eddy
Tof, man! En schiet je in raw of jpeg?
Ik stel voor dat als CCH nog eens een uitstap plant , dat jij dan je X100S meeneemt, en dan neem ik de X-E1 mee. Lijkt me leuk om de handeling van die 2 eens te vergelijken.
Comment