Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je maakt specialekes en dat bewonder ik. Dez is weer heel apart met een wat luguber aanzicht maar met een knappe oplichting in de achtergrond. Ik zie daar wel een onafgewerkt wit krasje rechts en de silhouet op straat komt onnatuurlijk over, trouwens waar licht aanwezig is zou ook een schaduw moeten zitten.
@ Bouk zal het licht lichtjes terug draaien, maar het moet wel nog luguber donker blijven.
@ GR : het kransje rechts is de rook dat uit cigarette komt. Zal eens kijken of ik het minder wit krijgt.
De opmerking i.v.m. De schaduw vind ik interessant. Ik zal eens een studie maken en observeren in hoeverre men met weinig licht nog schaduw ziet.
Maar vanavond of vanmiddag probeer ik het eens te plaatsen voor oefening.
@ Lientje : ik zal zien wat ik kan om dat zweverig gevoel weg te werken, maar moet bekennen, ik zie het wel niet, dus wordt het wel een probleem. Tenzij je me kunt uitleggen waarom je denkt dat hij zweeft. Dan weet ik precies waarop ik moet letten.
@ Lientje : ik zal zien wat ik kan om dat zweverig gevoel weg te werken, maar moet bekennen, ik zie het wel niet, dus wordt het wel een probleem. Tenzij je me kunt uitleggen waarom je denkt dat hij zweeft. Dan weet ik precies waarop ik moet letten.
Ik zie het ook Loeky. Volgens mij omdat er geen schaduw van de benen is.
Die voeten staan op een lichte ondergrond en daardoor krijg je de indruk dat het zweeft.
De persoon rechts is dan wel weer goed.
@ Bommasien : ja dat is een oplossing. Maar ik ben nogal een ambtenaren doorzetter. Ik ben helemaal herbegonnen. Schaduwen geplaatst en de kleurenversie bewaard. Gebouwen rechtgetrokken. Tja ik denk dat het mannetje minder zweeft.
Oja ik heb er mist aan toegevoegd. Maakt het nog mysterieuzer denk ik
In je UP staat de schaduw van de persoon tegen de muur verkeerd denk ik.
Moet meer naar de bovenkant van de foto liggen.
Kijk maar naar de andere figuur, die is prima nu!
Maar andere zullen wss een compleet andere visie hebben...
Dat is nu typisch een straatje dat ik zou vermijden
Luguber!
Tja die schaduwen, ik moet ze echt weer bestuderen, ik beb vertrokken vanuit de voeten en omdat hij leunt dacht ik dat hij recht achter het ventje moest zitten.
Maar ik zal het toch nog moeten herzien denk ik.
Of ik doet dat ventje weg
Voor vandaag zal het wel niet meer worden.
Ik wacht misschien zijn er nog tips die binnen komen. In iedergeval bedankt. Jij ook hoor Sien.
Comment