Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vraag is .... Wie is hier de geniepigerd ? de bierdrinker of de fotograaf ?
Wel een leuke plaat al zou ik deze vierkant maken. zo hoog als ie breed is ..
Vind hem ook grappig zoals hij is.
Vraag me nu wel een beetje af of ze hem uitdrinkt of achter haar oren giet
(Is een typisch Gents gezegde voor iemand die ze graag mag...Hij/zij giet ze ook niet achter zijn oren...)
En...ja je hebt me door...mis nog een deftig landschap lensje
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500DBekijk bericht
1.Vraag is .... Wie is hier de geniepigerd ? de bierdrinker of de fotograaf ? 2.Wel een leuke plaat al zou ik deze vierkant maken. zo hoog als ie breed is ..
1. hahaha, mij hadden ze al gezien hoor, ik liep daar al bijna 3 uur rond, te fotograferen (op dat moment zat ik al eigenlijk neer, een drankje te nuttigen)
2. heb ik idd geprobeerd, voor dat ik deze foto plaatste, maar vind dit formaat 'beter'
Vind hem ook grappig zoals hij is.
Vraag me nu wel een beetje af of ze hem uitdrinkt of achter haar oren giet
(Is een typisch Gents gezegde voor iemand die ze graag mag...Hij/zij giet ze ook niet achter zijn oren...)
En...ja je hebt me door...mis nog een deftig landschap lensje
Comment