Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Re: Rode wauw vlucht met kawaracer zijn "kiekske"...
Ja Marc die is lekker scherp zeg met het licht op de juiste plaats waardoor veel detail in de veren te zien is.
En om het af te maken dat pootje is zijn snavel maakt het helemaal af.
Wauw dus, in de letterlijke betekenis. Over de inhoud de actie, licht en scherpte zijn enkel maar positieve woorden te gebruiken Marc. Doch als ik even mag muggenziften dan maakt de boomstam het beeld wat onrustig. Afzagen man !
Alvast bedankt aan de mensen die gereageerd hebben voor de positieve reacties.
Het is pas door een paar wauw's te zien dat mijne cent gevallen is dat de naam van de vogel verkeerd geschreven werd. Het moest uiteraard rode wouw zijn
Heb dus de titel maar vlug aangepast voor de echte ornithologen me hier lynchen....
Wauw dus, in de letterlijke betekenis. Over de inhoud de actie, licht en scherpte zijn enkel maar positieve woorden te gebruiken Marc. Doch als ik even mag muggenziften dan maakt de boomstam het beeld wat onrustig. Afzagen man !
Ik begrijp ten volle je visie Raymond. Het oude gedeelte waarop het klooster staat is geklasseerd dacht ik. Dus de boom (of twee bomen) "omleggen" zou wel eens een dure grap kunnen worden.
Tegen dat de boom weg was zou de vogel al lang gevlogen zijn.
Deze zit nu eens letterlijk in zijn habitat en vind persoonlijk dit nog beter dan achter een draad of met een touw op een paaltje.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment