Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: handjes

    Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
    1. euh, oe bedoel je? ...
    Ja Michel...zijn m'n grijze celletjes die soms rapper werken dan ik kan schrijven...
    Ondanks je up, die warmer is, lijkt het me toch dat hij geen genoegen neemt met gelakte nagels alleen. Meen ook eyeliner te zien.
    Volgend plaatje in de gedachtengang...ken een gezin met een puber dochter die veel liever een zoontje zou worden en bijgevolg ondertussen al begonnen is met de transformatie...
    De ouders die in zak en as zaten daardoor hebben alle mogelijk stappen gezet om deze transformatie professioneel te laten begeleiden zowel psychisch als medisch en hebben het enorm moeilijk om met dit verhaal naar buiten te komen wegens de maatschappelijke vooroordelen. Vandaar het heet hangijzer...

    Dus...zie je nu wat een foto soms allemaal door een mens z'n hoofd laat spoken hé...Deze deed me aan die ouders denken en de muur van onbegrip waar ze soms tegen lopen.
    Maar ook hier weer, voor mij toch..."ieder diertje...zijn pleziertje..."
    Sorry voor de dwaling hoor

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #17
      Re: handjes

      Goeie update. ..


      Grt,

      Jean-Pierre

      Comment


      • #18
        Re: handjes

        Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
        ...
        Ondanks je up, die warmer is, lijkt het me toch dat hij geen genoegen neemt met gelakte nagels alleen. Meen ook eyeliner te zien.
        ja hoor, draagt ie ook
        (ik ben vergeten op welke manier hij praat. Heb hem niet meer terug gezien, wel onze tafelgenote, die - naar het schijnt - onderdeel is van het meubilair)

        geen probleem met de "dwaling" hoor
        ik doe dat geregeld ook wel eens
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #19
          Re: handjes

          Staar er mooi op Michel, toch maar de up voor mij.
          Mvg.

          Comment

          Working...
          X